AIRDUC® PUR 352 SE RAILWAY PLUS (MD)

Sací a tlaková hadice dle DIN EN 45545-2, středně těžká

 

Vnitřní průměr (in / mm): 

 

Detaily produktu

APLIKACE

  • flexibilní hadice na kapaliny, vzduch, prach, sypké materiály, granulát
  • železniční vozidla: (DIN 5510, DIN EN 45545-2), vlaky, tramvaje, čluny, lodě, jachty: ventilace, topení, odvodnění střech, doprava písku pro železniční brzdové systémy

VLASTNOSTI

  • středně odolná
  • vysoce oděruvzdorná
  • izolování
  • odolnost vůči mikrobům a hydrolýze
  • dobrá odolnost vůči olejům, benzínu a chemikáliím
  • samozhášecí dle: DIN EN 45545-2; R1 HL1, HL2, HL3; R22 HL1, HL2; R23 HL1, HL2
  • odpovídá směrnici RoHS
  • REACH dle --> Technologie / Technické informace / REACH

TEPLOTNÍ ROZSAH

  • -40°C až 90°C

KONSTRUKCE

  • AIRDUC® profil
  • 1. pružinový ocelový drát usazený pevně ve stěně hadice
  • 2. stěna: speciální prémiový polyuretan se zpomalovači hoření (Pre-PUR®)
  • 3. šířka stěny 0,9 mm cca.
  • 4. speciální termo-izolační vrstva

VARIANTY K DODÁNÍ

  • další průměry a délky jsou k dispozici na vyžádání

 

Vnitřní průměr (IN/MM) Průměr (MM) Tlak dle DIN 26057 (při 50% prodloužení) (BAR) Podtlak DIN 26057 (axially fixed) (BAR) Poloměr ohybu (MM) Hmotnost (KG/M) Výrobní délky (M)
- / 20 28.50 2,530 0,485 34.00 0.21 -
1 / 25 33.50 2,055 0,385 44.00 0.27 5
- / 30 39.50 1,735 0,285 52.00 0.34 -
1,25 / 32 41.50 1,630 0,265 56.00 0.37 5
1,5 / 38 47.50 1,385 0,225 64.00 0.42 5
- / 40 49.50 1,320 0,215 66.00 0.44 -
50 59.50 1,065 0,170 80.00 0.53 -
2,36 / 60 69.50 0,800 0,140 90.00 0.64 -
63 74.50 0,745 0,125 100.00 0.69 5
65 76.50 0,705 0,115 102.00 0.70 5
- / 80 90.50 0,605 0,075 116.00 0.87 5
100 112.50 0,485 0,065 140.00 1.20 5
180 190.50 0,270 0,035 240.00 2.66 5

Při přetlaku a podtlaku doporučujeme dodržet hranici provozní hodnoty. Bližší informace o vyšším zatížení jsou dostupné na vyžádání. Poloměr ohybu je měřen podle vnitřního zahnutí hadice. Právo učinit technické změny je vyhrazeno. Všechny hodnoty jsou stanoveny při teplotě 20°C a jsou jen přibližné.